kennemerhart

Schalkhart

Ondernemend in Schalkwijk

Kennemerhart Oppeppers Dichtbij locatie Schalkhart is een dag- en ontmoetingscentrum gevestigd in Wijkcentrum de Ringvaart. Als u op zoek bent naar gezelligheid, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Zoals één van onze bezoekers zegt: ‘De muren thuis praten niet terug!’

Bij Schalkhart worden diverse activiteiten aangeboden. Er zijn lezingen, optredens, (dans)workshops, zangmiddagen, (stoel) yogalessen en meer.

Toen de begeleiders vanSchalkHart hoorden dat Stichting kapsalon met de verhalen achter tatoeages aan de slag gingen sloten zij meteen aan. Stel dat de deelnemers nu een tatoeage moesten nemen, wat zou er in de tatoeage te zien zijn. Buurtbewoners kunnen aansluiten en vertellen wat bij hen het verhaal achter de tatoeage is. Iedereen wordt geportretteerd met tatoeage door Marisa Beretta.

Alle workshops

BEELDEND KUNSTENAAR

Wat is het verhaal achter de tatoeage? Of als je nu een tatoeage moet nemen, wat zou er op te zien zijn?

19 mei t/m 17 juni 2021

FOTO-EXPEDITIE

Met DubbelBelicht brengen we verschillende werelden bij elkaar. De deelnemers hebben in ieder geval een ding gemeen: ze wonen in dezelfde wijk.

KennemerHart in samenwerking met OBS de Globe

10, 17, 31 mei en 7 juni 12:45-14:15