Kunstroute

Zomertijd voor reflectie

Het eerste project, de kunstroute was bijzonder geslaagd en meer dan een optelsom van de delen.

Met ouders, broers, zussen, de buren en met iedereen die we kunnen inspireren vanuit verschillende organisaties hebben we toegewerkt naar een prachtige kunstroute in Schalkwijk  juni 2021  met als titel ‘Het Ongeziene Gezien’

Verhalen uit de Kapsalon

Met workshops theater, fotografie, beeldende kunst, schilderen, schrijven en podcasts maken gaat algemeen directeur Marisa Beretta, voormalig projectleider van DubbelBelicht samenwerken met diverse kunstenaars in verschillende disciplines. Ook DubbelBelicht krijgt een vervolg in deze editie van Het Ongeziene Gezien. Na het succes van www.DubbelBelicht.nl waar jong en oud samen met een camera op expeditie gingen in Schalkwijk, Haarlem willen we onderzoeken hoe ook met andere kunstvormen de verbinding tussen verschillende bewoners tot stand te laten komen. Vanuit die gedachte is Stichting Kapsalon opgericht.

Partners

De volgende partners ondersteunen Stichting Kapsalon: Gemeente Haarlem, 37PK,  Centrum Schalkwijk, Roads, Stichting Zohor, De Waddenschool, De Globe, Kleurrijk Haarlem, Houtfestival, Kennemerhart, Schalkwijk aan Zee, Dock en Open Huis.

Denk je dat je met jouw organisatie of achtergrond een bijdrage kan leveren? Laat het ons weten! We zijn altijd op zoek naar inspiratie, frisse energie en kruisbestuiving.