Kunstroute

Kunstroute 2021

Samen gaan we Schalkwijk mooier maken! Vanuit workshops op scholen in het Primair Onderwijs zoeken we de verbinding met welzijn en verschillende zelf-organisaties.

Met ouders, broers, zussen, de buren en met iedereen die we kunnen inspireren werken we toe naar opening van de kunstroute tijdens het pinksterweekend 2021 (20 t/m 24 mei)  met als titel ‘Het Ongeziene Gezien’

Stichting Kapsalon gaat van start in Schalkwijk, Haarlem.

Verhalen uit de Kapsalon

Met workshops theater, fotografie, beeldende kunst, schilderen, schrijven en podcasts maken gaat algemeen directeur Marisa Beretta, voormalig projectleider van DubbelBelicht samenwerken met diverse kunstenaars in verschillende disciplines. Ook DubbelBelicht krijgt een vervolg in deze editie van Het Ongeziene Gezien. Na het succes van www.DubbelBelicht.nl waar jong en oud samen met een camera op expeditie gingen in Schalkwijk, Haarlem willen we onderzoeken hoe ook met andere kunstvormen de verbinding tussen verschillende bewoners tot stand te laten komen. Vanuit die gedachte is Stichting Kapsalon opgericht.

Partners

De volgende partners ondersteunen Stichting Kapsalon: Gemeente Haarlem, 37PK, Museum Haarlem , Centrum Schalkwijk, VMGH, Stichting Zohor, Klein Indie, Mgr. Huibersschool, De Waddenschool, De Globe, Kleurrijk Haarlem, Houtfestival, Kennemerhart, Roads , Prewonen, Dock en Zorgbalans.

Denk je dat je met jouw organisatie of achtergrond een bijdrage kan leveren? Laat het ons weten! We zijn altijd op zoek naar inspiratie, frisse energie en kruisbestuiving.